Fruit - The Original Fast Food!

Hälsoundersökning för min ansökan - CHECK. 
Efter hälsoundersökningen så stannade vi vid en stor underbar fruktaffär. Ekologiskt och närproducerat. För 2$ fick vi en hel påse med ekologiska bananer. Så goda! Den kvällen vid 22 tiden bakades det bananbröd för fulla muggar i det här köket. In i smeten åkte lite linfrön, valnötter, fullkornsmjöl och kryddor och förstås MASSOR bananer! Sånt vi gör en fredagskväll. Stannar hemma och bakar nyttigt bröd.  Vår kyl består nu av frukt, grönt och mer frukt efter besöket till frukt-o-grönt-affären.

Innan dess var Martha här för BBQ. Min man kan VERKLIGEN grilla! =) Sweet. Majskolvar, Zucchini, Svamp, Bakad potatis, Kött... ALLT åkte på grillen. =) God mat, rödvin och sin älskling vid brasan. DET är det enda man behöver. Sånt som gör en SÅ lycklig! 


Nu ska jag duscha, var på gymmet tidigt imorse. 7.30 en lördagmorgon... Mannen min är på jobbet och jag och Martha ska dit snart på marknad. =) Kul!!

Det är lätt att leva nyttigt här! Gymmet har alltid öppet, frukten är närproducerad. Underbart får jag lov o säga.

Dagens Tips! Byt ut smör mot avokado! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0