Mums

Sitter o äter frukost en vanlig måndags-morgon. Min mans underbara Amerikanska pannkakor med blåbär och kanel i smeten. Han gör den bästa maten! =)

Det funkar så otroligt bra mellan oss! Hoppas fler människor kan förstå mig och min kärlek i framtiden... Det kommer nog när vi väl bevisat att det går. Tack för allt support där ute!  =)

Nu är jag klar och ska bege mig mot duschen och göra mig iordning. 

Idag:
Handla mat
Fotograferas (visum-foton)
Skicka ansökningarna
Fixa naglarna (Nu när min nagel vuxit ut igen... SLETS av häromdan! Ajj!!)
Grilla! (Hoppas jag)

Lycka till med flytten till Skottland brorsan!

Tack för kommentaren Madde whoever-you-are! =P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0