Pust.

Myyycket att göra har de varit på sistone! Idag har vi tagit bort solfilmen på Mercan för att undvika fler böter, klippt o färgat hår, handlat akutgrejer såsom toapapper, handlat outfits för kvällens temafest, shoppat födelsedagspresenter till imorn, fixat olja till bilen och strax ska vi på fest! Måste fixa oss iordning och dra om ett par timmar. Men först ett litet blogginlägg. =)

Min nya frisyr är jag sååå nöjd med! Lägger upp ett par bilder mycket snart! Kort där bak och längre fram. Sjukt likt Rihannas frisyr fast mitt är inte så pass långt. Men jag jobbar på det. =)


Mmm läckert! =) Ska köra på den där lila ögonskuggan ikväll med.

Hittade en döläcker lila klänning också. Den var som gjord för mig hihi. Postar nån bild på den också snart! =)

Fruktansvärt varmt har det varit de senaste dagarna också. Nästan 40 grader och sol. Puh. Normant sett brukar sovrummet bli svalt framåt kvällen men icke. Bastu var det där igår natt. Hoppas på bättring inatt för jag sov inte en blund igår!

Nu ska jag klämma in ett litet photoshoot med min nya klänning o mitt nya håår! =) 

Sen blire festa av! =)

Kramar från USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0