Sprutor- aaaj!

Finns det bättre sätt att starta veckan?? En stelkrampsspruta i vänsterarmen och en Mässling, Påssjuka, Röda hund i andra. Imorn väntar en tredje vaccination. Kan knappt bärga mig....... Suck. Sitter nu o fyller i papper o grejar. Gårdagen var mycket trevligare då det bara var jag o min älskling hemma hela dagen. Mys mys och mys. Vilket underbart sätt att spendera en söndag. =) 

Fasen det är ju ganska kul att blogga. Väldigt vettigt. 

Nu behöver tvätten min uppmärksamhet!

Kramar



Kommentarer
Postat av: Elli

Jag röstar för att du ska fortsätta blogga! Läser jämt o avundas! (L)



kramar från Elli o Jocke

2009-08-12 @ 20:39:33
URL: http://missellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0