Thats life. For now.

Det är tufft ibland. Det medger jag. Man känner av det där gapet mellan oss. Att vi är på olika nivåer. Men jag tror det får mig att växa och ta mig framåt snabbare! Det är också nåt vi har valt att ge oss in på och vi får det att funka! Allt som krävs är lite jobb och mycket kärlek. =)

Mycket finns det å göra nu men fick mycket gjort igår. När man har tiden på sin sida varför inte göra huset lite extra fint? =) Snyggt är det nu iallafall! =) Grym är jag haha. Min fejk-nagel håller på att falla bort så måste åka och fixa till det idag. Det går ju bra när man äntligen har en bil som funkar. Sedan lite mat-shopping och tvätt av bil. 

Ikväll så står Fyllda paprikor på menyn! Någon som har några ideer på vad man kan göra med en himla massa tomater som behöver användas innan de blir dåliga?? 

Ne hörrni ni... nu är det verkligen dags att komma igång med dagen! 9.30 är klockan. Måste bara göra en Bil-CD. Har blivit lite tradition hehe. 

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0