Two lives.

OK. Huset blev städat, tvätten blev ren, disken försvann, sängen blev bäddad. Tog nästan hela dan så den måndagen gick fort. Min älskling kom hem och dagen fick ett perfekt avslut! =) Så här sitter jag o bloggar i ett rent hem. Mmm underbart. Min man är på jobbet och jag ska ut med Martha en sväng och hitta på något snart. 

Det känns lite som att jag har ett halvt liv här och ett halvt liv kvar i Sverige. Några kompisar här och några kompisar där. Svenskt bankkort, Amerikanskt bankkort. Svensk körort, Amerikanskt körkort. Familj i Sverige, Min kärlek här. Jag ska fortsätta vara stark och fokusera på mitt underbara liv med min underbara man. Tack för alla peppande kommentarer jag fick på första inlägget! =) 

Nu ska jag och Martha ut på äventyr. Skönt att lämna huset lite =).

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0