To be yourself.

Folk pratar. Folk har åsikter. Det är inte lätt att vara annorlunda men jag ska visa att det går! När man väl bestämt sig att följa sitt hjärta så lugnar det ner sig. Man måste stå på sig och det har jag gjort. Nu har jag tagit det stora steget och blivit hemmafru för ett tag framöver. (Vilket laddat ord...)  För vissa kan det vara svårt att förstå hur jag känner och tänker. Det förstår jag. Folk har åsikter om vad jag är ute efter. Jag som är så ung och gift med en äldre man. Folk som inte ens har träffat honom har åsikter och pratar. Men jag förstår.... det är något annorlunda, kanske lite för annorlunda för vissa. Jag trivs iallafall undrbart bra med min tillvaro här i Californien. 

Nu ska jag ta tag i disken o tvätten. Som så många andra 21 åringar.  Som så många andra 21 åringar utan jobb i Sverige. Skillnaden är väl att jag har ett helt 250 kvadratmeter hus att ta hand om medan min man är ute och jobbar...

...men det gör inte mig något. 


“Champion the right to be yourself; dare to be different and to set your own pattern; live your own life and follow your own star.”


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anja

Det är rätt, stå på dig! Heja från Irland/Sverige, puss!

2009-08-03 @ 22:21:20
URL: http://anjamariaeriksson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Bra cicci jag är på din sida (L)

Hoppas du har de bra hjärtat!

2009-08-03 @ 22:36:23
URL: http://missellinor.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Yeah, nu kan Ansku förja sis-Cissi hela tiden (",) Hoppas vi ses igen snart, typ inom ett år. Men det tror jag för jag måste återse Cali snart! Kram på dig!

2009-08-04 @ 19:30:31
URL: http://ansku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0