Bilen rullar!!

Mmmm sitter på altanen och grillen är i gång! =) Dricker ett glas rött och tar det lugnt efter en hektisk dag. I morse fick jag mitt sista vaccin som jag behövde för immigrationsverket. Så nu är det bara att samla ihop papprena och skicka det med posten! =)

Bilen min som jag ska köra omkring i fick vi äntligen igång! I förrgår kväll så tog vi den på en första tur ned till mataffären. Där tog det stopp! Batteriet var HELDÖTT! AAA medlemskapet hade gått ut så ingen bärgning fick vi. Sen dog Randys telefon. Så vi fick lov att ta en 25min pomenad hem! Idag bar det av till BMW för köp av nytt batteri. Nu rullar den och jag är himla snygg bakom ratten på den bilen hehe.  Det behövs ett par privatlektioner med min man dock. Känner mig lite ringrostig här på de amerikanska vägarna! 

Idag tömdes även spargrisarna på ca 120 dollar. Tror jag, efter 70 dollar i mynt sade växel-maskinen stopp för räknandet. Får fortsätta imorgon. Efter det åkte vi till Myrorna och donerade kläder som jag kastat ur Randys garderob. Mer plats för mina kläder =) hehe. Sedan iväg till Dollar affären som säljer ALLT för 1$. Blev några riktigt vettiga köp där!

Mmm maten är NÄSTAN klar. =) Kyckling på grillen tillsammans med majskolvar, zucchini, paprika och potatis. Jag gjorde en helgrym sallad till förrätt av alla grönsaker vi köpte i frukt o grönt affären idag. Rödkål, olika sorters sallad, honungsmelon, underbara tomater, valnötter och en splash olivolja o citronsaft. Sjukt gott!

Dags för käk och en skål med min älskling!

Ha det bra allihopa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0