Tvillingen.

Tvillingen gillar att resa och att uppleva nya saker. Hon har dock svårt att alltid behålla samma ståndpunkt och åsikt... ...Tvillingen är föränderlig och positiv. ...Tvillingen har ofta svårt för att bestämma sig och har en benägenhet att skjuta upp problemlösningar till sista minuten, men brukar alltid hitta någon finurlig lösning och klarar därmed de flesta situationer.

Sån är Tvillingen. Sån är jag och det trivs jag med! Det gör livet lite mer... spännande. =)  Livet är så stort och brett så varför inte göra lite av varje? Det kan vara lite svårt att kombinera allt man vill göra i livet ibland. Saker kan krocka pga olika anledningar... men jag kanske bara skulle ta o skita i det och köra på och chansa...Varför inte. Allt brukar ju lösa sig till slut. Tålamod! 

Jag hoppas folk har mer förståelse för mig nu. Stjärnorna skapade mig såhär. Jag är såååå lycklig över att ha hittat en man som förstår mig och älskar mig för den jag är och vad jag vill/har gjort. =) Till alla mina vänner vill jag säga att jag är så glad för allt support!

Min familj där hemma älskar jag och jag är så glad at ni fortfarande finns där för mig.  Fortsätt läsa! =)


Grattis på födelsedagen pappa!!! =)





Kommentarer
Postat av: Helena

Fortsätt bloggandet stumpan. Och FORTSÄTT för all del att följa din egna stjärna =) KRAMAR!

2009-08-13 @ 19:19:02
URL: http://helenay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0