Vi kan ta över världen tillsammans!

Nu är ansökningspapprena ivägskickade! Tog ca en månad att få ihop allt. Det var ett himla jobb att få ihop allt! Men tillsammans klarade vi det och det känns himla underbart. =) Nu har jag städat klart och jag ska snart börja baka en liten jordgubbstårta för att fira. Igår var vi ute å hade några drinkar och mat med ett annat par som vi precis träffat. En väldigt trevlig måndagskväll var det. 

Randy är den perfekta mannen för mig! Jag känner mig inte "gift". Allt är som vanligt och vi har en väldigt bra balans på allt. Jag tror t o m att jag har det roligare och ett mer spännande liv NU än när jag var singel. SÅ kul har vi det tillsammans! Vi kan verkligen göra allt ihop. Vi är båda två lika stora flörtare vilket passar perfekt för då behöver ingen ändra på sig. Vi är säkra på varann,vår kärlek och i oss själva. Alla förhållanden har sina egna regler. Vår regel är att inte hindra den ena från att vara sig själv och att göra det man tycker om. Bara man spelar samma spel så funkar det alldeles utmärkt! Vi har kanske en liten större frihet än vad andra par har. Jag tror allt handlar om kommunikation och det är vi skitbra på! =)

Nu ska jag baka och sen hänga tvätt. =)

Puss på er alla

(Hoppas mott MEGAstora insktsbett går bort snart!!!  =S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0