Kultur

Som ni kanske hört så jobbar jag nu för en indisk familj. Det är en jättefin familj och barnen är fantastiska. Idag var jag på ena barnets skola när de tränade en indisk dans. Jag älskar hur alla kulturer kommer samman här. Jag, från Sverige, med en massor indier, i en amerikansk skola.

Det är sånt här vi får leva med och lära oss att uppskatta nu när världen blir allt mindre. Jag älskar att lära mig mer om Indisk kultur, Randy får lära sig mer om min kultur och allt är bara harmoniskt! =) Allt det här har fått mig att ta upp min tyska igen så idag var jag på biblioteket och hämtade ut en tyska bok + ljudbok. Känns underbart! Nån gång i framtiden ska jag också fixa ett Nutrition and Wellness Certificate.


Framtiden är ljus allihopa! Kär som bara den är jag också!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0