Öm i käften.

Idag var jag hos tandläkaren. Det gjorde ont och jag tjöt typ hela timmen lång. Usch. Sen kunde jag inte äta på flera timmar. Hungrig. Stack till jobbet och försökte njuta av indiska kakor och dricka indiskt te utan att missa den över-bedövade munnen.
Klockan halv sex slutade jag jobbet, lämnade av Pulkit på Internationella Festen på hans skola. En salig blandning utav kanadensare, indier, afghaner, koreaner, mexikanare, amerikaner, två norrmän m.fl. Himla mysigt faktiskt, att samla så många olika kulturer i en och samma skolmatsal! Alla hade med sig mat och barnen dansade traditionella danser på scenen. Pulkit dansade sin indiska dans Banghra och var jätteduktig. Verkligen kul att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0