Pepparkakor.

Nu är pepparkaks-degen äntligen färdig och ligger och drar sig i kylen. För imorn så kommer Lauren över och ska julbaka med mig. Det känns verkligen att ett helt nytt kapitel i livet precis har börjat. Här bor jag tillsammans med min man och mamma är lååångt borta. Nu måste jag kasta mig ut och försöka mig på att julstöka själv. Mamma eller Farmor kan man ju inte be komma över när man behöver hjälp med julbordet.

The Secret Ingredients.


Hur ska jag klara mig utan rödbetssallad har jag undrat... Ska ta och göra min egen i år! Tesssn får göra Janssons själv om hon vill när hon kommer för det äter inte jag =P! Usch. Glöggen som jag kanske köpte på IKEA 3 veckor sen har kommit bort... Vet inte om den blev kvar på IKEA eller vad! Får väl bli till och koka sin egen glögg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0