En ny dag.

Igår la jag upp en ny annons på nätet för barnvakts jobb. Fått två svar än så länge. Ska träffa ena familjen på Måndag. =) Dags att leta efter julklappar till alla också. Det är en ganska kul utmaning att hitta små, lätta grejer så att alla får nåt till jul. Jag vill bara ha Lösgodis. Lösgodis. Lösgodis. Tack. Min gubbe Alvad på äldreboendet undrade om jag kom hem till jul. Saknar honom och hoppas att han lever och har det bra tills jag kommer hem. Ska ta och skicka honom ett kort nästa vecka tror jag. Volontäransvariga sa att han har breven och korten på mig väl bevarade i hans byrålåda. =) Hur gulligt är inte det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Följer din blogg. Kul att läsa om en annan vardag! Jobbar du?



Hälsar

Linda

2009-11-09 @ 09:57:55
URL: http://linsluza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0