Jobb

Bitarna börjar falla på plats nu. Härom veckan fick jag mitt work-permit. Strax efter fick jag mitt Personnummer. Veckan efter det blev jag intervjuad för jobb och på måndag börjar jag. =) Ett 15 timmar per vecka jobb. Underbart. Indiska barn är så grymt väluppfostrade och lugna och smarta hela bunten.

Indier och Kineser finns öööverallt och de blir ju inte färre direkt! Kineserna kan inte köra bil för fem öre så de kan man kalla för rena trafikfaror! Ser man nån idiot i trafiken så är det garanterat en rackarna kines! Helt otroligt. Det är FÖR enkelt att få körkort här i USA!


Så på måndag börjar jag jobba hos den här indiska familjen. På tisdag kommer Philip-boy hit och hälsar på en snabb snabbis. Onsdagen råkar ju bara vara den enda dagen jag jobbar från 13.30 istället för 15.00! Väldigt bra tajming må jag säga. Sen tidigt på onsdagsmorgonen åker Randy till Las Vegas med en kompis för att kolla på hus och områden att bo i. =) Vi är SÅ motiverade att lämna den här stan. Det är svindyrt och folk är som i själva Desperate Housewifes.


Tänkte lägga upp en bild här men det funkade visst inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0