Nytt kapitel.

Idag var första dan på nya jobbet. Nu när jag helt pötsligt har massor att göra. Huset ser ut som skit och STHLMPhilip kommer imorgon + Troy kommer för att kolla på grejer han ska köpa av oss. BMWn ser även den ut som skit och behöver tvättas. Hundarna behöver sig ett rejält bad dom också! Allt detta är bara kaos tillsammans med julklappar som måste inhandlas och paketeras, allt ska postas över atlanten, kompisar ringer från höger och vänster och vill gå ut och tillsammans med det så måste jag ta tag i tandläkarn. Fan! Så Tim, allas liv är inte rosa. =)
Jag är iallafall SÅ glad att min Philip kommer hit imorn kväll. Får se vad vi hinner hitta på.
Miss you dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0