Skype

Hej allihopa! Nu har jag äntligen fixat så att jag kan ringa hem på skype! För $6 per månad så kan jag ringa hemtelefoner huur mycket jag vill! Ge mig era hemtelefonnummer så ringer jag ;).  Idag har jag ringt morbror, gammel morbror och gammelfaster, kusinerna och mamma. =) Vardagen långt borta från hemma blir genast mycket lättare. Lösgodis på översta hyllan i skafferiet, pepparkakor överallt och Stora Kokboken. =) Idag gjorde jag spenatsoppa med kokt ägg. Mums! Det är ju lustigt hur man aldrig kan kopiera mammas recept. Det blir ALDRIG likadant! Men gott blev det och en stor hit hos Randy =).
Nu ska jag göra mig iordning innan gästerna kommer. Ost, kex, vin och gott sällskap. Mmm Mmm Mmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0