Godis.

OK, såhär illa är det. Igår natt så DRÖMDE jag en hel dröm om goodis. Svenskt godis. Såna halft gele halft skum godis. Jag kunde känna alla smaker i drömmen och det var SÅ gott. Så idag åkte Randy o jag till IKEA o shoppade loss. Köpte Ahlgrens bilar, Marabou choklad, Daim, Dammsugare, Kexchoklad, Ballerinakex och Flädersaft.
Jag loovar, jag ska äta allt sakta och njuta så det räcker länge.
Nu ska jag börja göra mig iordning för festen vi ska iväg på. Undrar om man kan göra nån god drink på fläderblomssaft? Nåra ideer?
Kram

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha äta sakta och njuta är ju du expert på! ;)

2009-10-11 @ 11:52:53
Postat av: Tessan

ååååhh! jag vill också åka till IKEA och köpa godis. allt pga din käre bror som läskades i sin blogg till att börja med. och så nu du! jag o Katrin ska åka så fort vi bara kan, men problemet är att det IKEA vi trodde fanns i Halifax inte existerar. det har aldrig existerat och därför är vi lite smått uprörda. vi måste hitta ett IKEA och det fort! =p

2009-10-15 @ 04:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0