Halloween helgen

Värmen har kommit tillbaka och det är 23-25 grader igen. Underbart. I torsdags var jag på modeshow hela eftermiddagen/kvällen och hade skitkul! Älskar att bli sminkad och få håret gjort. Designern och hennes man bor 10min bort så jag åkte med dom. Hennes man är Iranier och hela hans familj bor i Sverige. Lustigt va? Kom tillbaka till Danville vid midnatt och jag och Randy fortsatte att festa. Han hade varit på Halloween fest hela kvällen.
Troy-boy. Läskigt, bodybuildare, nästan 2 meter lång med läskiga linser.
Det var den kvällen det. Bilder från modevisningen kommer snart. Ska ta o jaga rätt på hår-modeshowens bilder den här veckan! Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0