Hårmodell + photoshoot

Jag är såå pirrig o glad inför tisdag! =) En hårsalong i San Jose kontaktade mig för ett hårmodell-gig. En hårstylist (Tom Gallagher) kommer dit och ska utbilda de som jobbar där. Efter han gjort mitt hår blir det smink och sen ett photoshoot. De ska göra om ett brittiskt Vogue omslag från 1990 med modellen Linda Evangelista. Jag blir kvar där hela dan. Ska bli såå spännande! De hittade mig på internet och tyckte jag var lik henne. Här kommer likheterna. Helgen innan sa en bartender samma sak, väldigt intressant! =) Wohooo jag är så lycklig!!

Bara att ta sig till gymmet då så man känner sig grym när man ska försöka likna henne! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0