Konstiga grejer.

Nu tänkte jag bara klottra ned lite saker jag klurat på. Varför kan man inte få banan på pizzan här borta i staterna? Va? Accepterat i Sverige men här har de inte ens hört talas om det. Och ja det låter ju lite konstigt o kan låta osmakligt med ketchup på makaronerna men så gör vi ju i Sverige (och Norge har jag hört). Var ute häromdan o en kille berättade att hans fd norska flickvän åt makaroner o ketchup, appropå ingenting. Det tyckte han var jäkligt freaky. Det gör jag med sa jag! Han skrattade. Nu sa Randy att jag skulle ha berättat att jag åt bananer på pizzan innan han gifte sig med mig. Haha SÅ konstigt är det väl inte ni där hemma??? Eller??

Här är nåt annat lustigt. I Linköping hamnar Honolulu pizzan på topp 10 listan men INGEN annanstans i landet. Skumt!

Nåt annat som är konstigt är att Obama vann Nobels Fredspris... fanns det verkligen ingen annan i världen som GJORT liiite mer för världsfreden? Hela USA är i chock... Obama likaså. När han blev väckt av att telefonen ringde kl 06.00 imorse så frågade han sin personal om det inte var Första April. Han är ju trots allt ledare av 2 pågående krig... ironiskt.

När jag satt i bilen och väntade på Randy som var hos läkarn igår så hade jag det inte så tråkigt så länge. 7 stora, fula fåglar kom springandes ut från buskarna till parkeringen där jag satt o väntade. NU fick jag veta att det var vilda kalkoner! Jag visste väl inte att de sprang vilda på stora parkeringar!


Förra veckan tvättade jag Corvetten som stått i garaget sen 2002 nån gång. Jag tyckte minsann att det var dags att ta pärlan ut på en tur. Efter en välbehövlig tvätt, nytt batteri och luft i däcken så funkar den prima igen. =) Snygg är den också.


Verkar inte som att det funkar att ladda upp bilder just nu.... morr.. men jag försöker om ett tag igen.


Next: Bilder på corvette, kalkoner och mig =)


Tack för ert tålamod med mtt låååånga inlägg. =) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Tim

Haha enligt mig borde bananer på pizzan förbjudas, finns inget värre! Robert bad om bananer förra veckan och skottarna bara glodde på honom :P

2009-10-10 @ 14:25:47
URL: http://hurfanhamnadejaghar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0