Såå kul!

Idag hade jag en heldag på hårsalongen i San Jose. Blev fin i hååret, super-sminkad och fotograferad. =) Bilderna väntar jag på, kommer nog nästa vecka eller så. Skitnyfiken är jag =) Mitt hår ser ut precis som håret på Vouge sidan. Hoppas jag fick till blicken och posen bara. Jag älskar förresten att ha lockigt hår, trivs underbart i det. Min hår-stylist ville ha mig tillbaka i början av november för en annan hår-show. Hon tyckte mitt hår var kul att arbeta med. Då ska håret färgas också.
Efter modellandet träffade jag ett par tjejkompisar från San Jose. Hade en trevlig kväll med förätter och drinkar (coca-cola för mig eftersom jag körde bil.)
Nu ska jag bara umgås med min man innan det är sovdags. Varit borta från varann hela dan ju... :( jobbigt när man är så kär hihi.
Puss på er alla! =) Muah.

Kommentarer
Postat av: Madeléne Lundén

Heej cissi!

Lät välldigt kul =D

men vet du ihelgen krattade jag löv, och då kom jag att tänka på dig :) hur kul det var att hoppas i lövhögarna och leka :) fina minnen

kram

2009-10-07 @ 20:22:12
Postat av: Robbab Bro

hej hej

Fett kul!!! Du måste maila bilderna till mig:P

puss

2009-10-08 @ 15:19:19
URL: http://dansarerobert.blogg.se/
Postat av: Tim

Ser fram emot bilderna! :D

2009-10-08 @ 23:30:43
URL: http://hurfanhamnadejaghar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0