Svensk mat i USA

Jag hittade filmjölk i den indiska mataffären. Sen kom vi hem och på TV visade de Wallander. På svenska. Randy är så gullig o försöker lära sig bäst han kan. =) Ska få honom att lära sig tycka om Fil också. Lite för surt tycker han.

Idag var jag och tog mått för en modevisning på torsdag i San Francisco. En designer ska visa sina kläder och jag ska vara modell. Ska bli skitkul!

www.scandiafood.com säljer svensk mat inom USA via postorder. 24 pack julmust 29 dollar. Ska kolla in det där. Tessan, kolla om de kan posta till dej!

Kommentarer
Postat av: Tessan

hahah! vilken tur att man har vänner som kan leta upp julmust åt en =p det är sjukt vad mycket man kan sakna mat och godsaker när man är utomlands. hoppas jag får tag i en del på IKEA i helgen..hehe

2009-10-27 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0