Mt. Charleston

Igår, på varmaste dagen på länge, så tog vi motorcykeln till Mt. Charleston för att promenera. Finns massor olika roliga spår att promenera i. Men 35 gradig värme på nästan 3 000 meters höjd  så blev man smått slut! Efter 1.5 timme på motorcykeln i 45 gradig värme så blev jag HELT slut! Motorcykeln värmer ju också kan man ju säga...
Ett tag så trodde jag nästan att jag skulle börja koka! Jag behöver en ny kylanläggning! haha In på McDonalds och kyla ner sig med mycket is och en kall glass fick det bli!
Forresten kostar ALLA läsk på McDonalds, oavsett storlek, 1 dollar nu! Sjukt!
Vi kom hem klockan 18.00 typ och fick för oss att vila upp oss lite inför nattens dansande... vips så var klockan 22.00 haha För sent och för trötta för att gå ut då ju! Så ikväll gör vi ett nytt försök att komma ut o dansa lite!
Skidbackarna.

Kommentarer
Postat av: Emil

Härliga bilder! Man kan riktigt se hur varmt det är. Hoppas du kommer sakna den svenska vintern när du varit där ett tag igen... Haha!

2010-08-19 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0