Tillbaka i öknen

Efter några påtryckningar så kände jag att det kanske var dags att börja blogga igen. Känns underbart att vara tillbaka. Jag kunde inte trivas bättre! =)

Jag tycker om att:


- man kan ha på sig shorts o linne och aldrig behöver oroa sig för tjocktröjor eller regn
- folk flörtar mycket mera öppet och det är inget fel med det!
- ALLTID nåt att göra
- känner man för att gå ut på en söndag istället för en fredag så kan man det.
- är man hungrig 2 på natten så finns det annat än McD att äta (då sover jag ju)
- vill man åka till LA så kan man vara där på 4-5 timmar.
- sommaren är LÅNG
- sova när solen skiner är helt OK
- min älskling och jag trivs så bra ihop! =) hihi


Bilder från Grand Canyon
Underbart ställe att vara på! =)


Nu har jag inte kört bil på två veckor! Förarsätet har fastnat i Randys ställe och jag når knappt pedalerna eller ratten! Men nu är det lagat och vi ska dra ut en sväng för lite ärenden!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Bella

Va kul att du uppdaterar! :)

2010-08-14 @ 00:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0