Las Vegas Baby!!

OK Helena. Jag vet, jag har varit urdålig på o blogga, blir väl så när livet blir mer o mer vardag.
MEN... på fredag åker Randy och jag till Las Vegas på kompisars födelsedagskalas. =) Wohooo! Inte förrns nu insåg jag hur mycket jag saknat Las Vegas. Där vill jag bo! =) Våra kompisars, kompisar som har festen har bott där hela sina liv så 200 pers kommer har jag hört. Det ska bli skitkul verkligen :).


Danville börjar bli lite sådär "småstadsaktig" nu efter ett tag i stan. Jag är en person som ÄLSKAR att flytta på sig hehe. Alla känner alla och fortfarande får man blickar från sura kvinnor. Randy och jag kan gå och handla mat och främlingar vräker ur sig "So... is this your....?" Ganska mycket skvaller-stad.


Mitt nanny-jobb går fortfarande bra och jag älskar vad jag gör :). Solen skiner också och allt är riktigt njutbart.
Äppelcider på altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0