Update

För alla er som inte vet så är vi på G att flytta till Las Vegas, Sin City. Skitkul ska det bli och Randy och jag är super laddade! På tisdag morgon flyger Randy dit för att titta på hus. Lilla jag måste stanna hemma med våra smått paranoida/rädda hundar. Om de knappt äter när JAG matar dom vem ska de då lita på? Jag sitter ändå med mina böcker och pluggar dag in och dag ut.

Älskling är på gymmet och jag har PRECIS klarat av disken och ska ut på en snabb promenad i solen och värmen innan jag tar tag i pluggandet igen.

Bostadspriserna i Las Vegas har gått ner 75% sen toppen så behöver jag ens säga hur billigt det är att bo där?


Det är helt otroligt hur intressant det är att plugga hälsa och näringslära! Randy är mitt support och försökskanin hehe.


Film rekommendationer:


The Beautiful Truth - En dokumentär om cancer botemedel. Tar upp att ett botemedel redan hittats för 80 år sedan, men inga läkare pratar om det för de får så mycket pengar från läkemedels-företagen för att hålla tyst.
Man undrar ju var våra "rosa bandet" pengar går till... till giriga läkemedelsföretag?
Botemedlet heter The Gerson Diet och är olagligt i USA så folk åker till Mexiko för att bli botade.


Food, INC - En film om hur amerikanskt jordbruk. Hur man behandlar djuren, hur man behandlar vår mat, vad som gömmer sig i vår mat och alla mega stora fabriker. Endast FEM företag kontrollerar HELA USAs köttindustri!

Lita på att din kropp i många fall kan laga sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0