$$$ vs SEK

Det är lustigt hur man aldrig får till det. Det händer varje gång, när man är ute och shoppar eller äter eller köper vad som helst. Om ett par skor kostar $80 så tänker min hjärna "Det var ju billigt, bara 80 kronor" Men icke! Lurad alla gånger. Det gäller att tänka noga innan man tar fram plånboken. Eller så ser man en chokladit i affärn som kostar $1, Ciccis hjärna tänker "Men 1 krona var ju billigt, det kan vi köpa!"

Vad ska jag göra??!!


När jag var hemma i våras tänkte jag motsatta hållet. "VAFASEN?? $80 för en lunch??" Men så är ju inte fallet... 80 SEK ska det ju vara.


Tokigt det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Robby

Jag vet precis vad du menar siss! Man blir lurad hela tiden även om man är medveten om vad det kostar så har man redan från början tänkt oh vad billigt!

Det är bara helt stört egentligen.

2010-02-12 @ 20:18:17
URL: http://Www.robby.se
Postat av: Anonym

Jag tycker att din blogg är väldigt bra och rolig att läsa! Så jag tycker att det skulle vara super med lite fler uppdateringar! =) Kram

2010-02-13 @ 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0