Bara några dagar kvar...

Imorgon är det Donald Trumps och min födelsedag. 22 år gammal blir lilla jag. Har alltid tyckt om den siffran så det blir ju bra. =) Nästan varenda minut spenderas tillsammans med Randy nu innan jag flyger hem och är borta i 6 veckor. I morgon ska vi ut och äta på Rick Moonens Seafood Restaurant på Mandalay Bay. Mums! Han är helt underbar och vi har sett honom massor på TV på Top Chef Masters.

Igår kväll var vi ute och myste på Las Vegas Boulevard fö att fira min något försenade förlovningsring. Vi gjorde allt lite baklänges då jag fick ett weddingband då vi gifte oss men vi förlovade ju oss aldrig riktigt så nu fick det bli av. :) Jättefin är den!


Idag började vi prata lite smått om Turlock och Modesto av någon anledning och kom fram till lite knäppa saker. Randy bodde i Turlock och Modesto 1990-1995, och då var ju jag också där ju! Man kan ju inte låta bli att undra om vi "sprang" på varann!


Randy är Irish-Italian och Tina likaså... De bodde på samma ställe samtidigt... De är födda på samma BB... Ännu lustigare! Allt är ju helt enkelt menat att hända! =)




Borta!!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej!

Hittade din blogg efter lite sökande efter svenskar i USA. SJälv flyttar jag till D.C i slutet av augusti. Ska bli så kul!! Min pappa har bott där i ca 6 år nu, så man vet lite vad man ger sig in på.

Men frågan är hur man håller sig slim i där borta?? Skräpmat överallt och svindyra gymkort!!



Ha det bra! :)

2010-07-25 @ 00:04:55
URL: http://bionicsupernova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0