Tar på krafterna.

Nu är klockan 23.40 och vi har packat och sprungit runt heela dan. Imorn blir inte mycket bättre heller. Klockan 8 ska vi hämta flyttbilen, 9.30 kommer flyttgubbarna. Det är lite som att man har prov imorn och att man bara känner sig halvklar, fast man faktiskt är mer än halvklar.

Randy tar flyttbilen och corvetten på släp och drar till Las Vegas på onsdag morgon. Blir nog en 12 timmars lastbils-resa. Ser INTE fram emot att sova i det här stora huset utan varken säng, soffa eller TV! Bara jag, hundarna och min dator.

Hundarna våra är som våra skuggor nuförtin. De följer oss ööverallt för att vara säkra på att vi inte ska lämna dem. Conner brukar ligga vakt vid ytterdörren så fort nåt händer. Vår kompis skulle åka hem och Conner låg precis intill dörren och VÄGRADE röra på sig! haha Tror inte ens att lite hundgodis hade fungerat.


Annars så är jag spänd av förväntan inför älsklings och mitt nya liv.


Nu vill jag sova! Så det så.


Cabo
Conner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0