Sometimes Saturday is better on a Tuesday!

OK, nu har vi bott en hel månad i det nya huset i Las Vegas, Sin City!
Las Vegas är inte den lättaste staden att bo i. Med fester på G varenda kväll och alltid en anledning att festa och access till alkohol 24/7 är livsfarligt! Party-musik är ju också svår att stå emot!


Öppen bar för brudar och diverse drink-biljetter så hjälper ju inte heller! Hur kan man säga nej till fri skumpa??
Vem vet, kanske ska man bo här några år och sen kanske det blir dags att åka o gömma sig i en skog nånstans?


Det är inte klokt vad snabbt man vänjer sig vid värmen! 30 grader är numera min favorit temperatur! :) Älskar att ligga vid poolen på strippen och sola och plugga till den bästa musiken! Vid Mandalay Bay poolen har jag en i princip en personlig assistent. Det är ju alltid skönt! "Mer vatten?" "Kan jag fixa någon tidning åt dig att läsa?" "Sol-olja?" "Pineapple Juice?" "Anything you'd like, let me know!" Ok ok ok! Me like!! =)


Häromdan när jag skulle till poolen så skulle jag duscha innan jag drog dit. Jag kom halvvägs! Med hårinpackning i håret stod jag där utan vatten! Det är en jättebra idé att dra igång vattnet när man flyttar nånstans. Den förre människan som bodde där gav upp och sade upp vatten räkningen MITT i min sköna dusch!. Kul kul.


Håret fick jag tvätta med det enda vattnet vi hade, vilket fanns i en tillbringare i kylen. Ca 1 liter. Tack och lov!


Det här är verkligen staden där störst tuttar och minimalast kjol vinner! Sätt på sig en kort kort kjol och man får mycket gratis!
Mig i Laughlin för två veckor sen. På väg till Hoover Dam.
Randys första gång vid Hoover Dammen! =)
30 minuter från vårt hus! =)
En åsna utanför Taco-ståndet! =) Cute!!
Baby and Me! =) Älskar honom såååå mycket! =)
Fin motorcykel tur! Nevada is beautiful! =)


Nähä nu ska jag plugga! Randy skickade iväg mig så att han kan få nåt gjort hemma! Vi kan bara inte jobba ihop. 2 år ihop nu, snart ett år gifta, och vi är fortfarande dökära i varann! Can you believe it? =) hihi
Ses i sommar!!!!! Yay!!! =)

Kommentarer
Postat av: robby

I love u to sister!

alot!

2010-05-18 @ 01:18:40
URL: http://robby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0